Entrepreneurial attitudes of young women
Problematyka postaw przedsiębiorczych stanowi jeden z aktualnych obszarów badań dotyczących szeroko rozumianej przedsiębiorczości. W artykule przedstawiono postawy przedsiębiorcze kobiet w zakresie ich samooceny, barier i czynników motywujących do otwierania własnej działalności gospodarczej. Przedstawiono wyniki badań ankietowych, realizowanych w grupie 710 młodych kobiet, kształcących się w ostatnich klasach szkół ponadgimnazjalnych oraz studentek. ; The problem of entrepreneurial attitudes is one of the current research areas in the field of entrepreneurship. The article presents the entrepreneurial attitudes of women regarding their self-esteem, barriers and motivating factors to starting their own business. The article presents the results of research conducted on a group of 710 women in their last years of high school and university students.
Publishing House of Poznan University of Technology
oai:repozytorium.put.poznan.pl:447123
10.21008/j.0239-9415.2017.075.08
Strona czasopisma Politechnika Poznańska Wydział Inżynierii Zarządzania
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Nov 28, 2018
Aug 29, 2018
133
116
http://repozytorium.put.poznan.pl/publication/539612
Edition name | Date |
---|---|
Gano, Ewa, Badanie postaw przedsiębiorczych młodych kobiet | Nov 28, 2018 |
Gołębiowski, Grzegorz Russel, Piotr
Siemieniak, Paulina Rembiasz, Małgorzata
Olejniczak, Karolina Łuczka, Teresa
Kwieciński, Leszek
Fazlagić, Jan Szulczewska-Remi, Aleksandra Dybioch, Agata
Badzińska, Ewa Timonen, Liisa