Switched reluctance motor with changed stator geometry
W pracy przedstawiono propozycję zastosowania silnika SRM o zmodyfikowanej geometrii stojana do napędu pojazdów elektrycznych, a w szczególności do roweru elektrycznego. W artykule zostały zaprezentowane wyniki obliczeń pola elektromagnetycznego dwóch konstrukcji silnika reluktancyjnego. Wstępną analizę badanych konstrukcji przeprowadzono za pomocą dwuwymiarowych modeli numerycznych (2D), wykorzystując metodę elementów skończonych (MES). ; This paper presents the stator structure design of SRM to use in electric vehicles in particular for an electric bicycle. The article presents the results of electromagnetic calculations of two reluctance motor designs. Initial analysis of the studied structures was carried out using two-dimensional numerical models (2D) solved using the finite element method (FEM).
Publishing House of Poznan University of Technology
oai:repozytorium.put.poznan.pl:445937
10.21008/j.1897-0737.2018.95.0019
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Aug 9, 2018
Aug 9, 2018
24
9
http://repozytorium.put.poznan.pl/publication/538181
Edition name | Date |
---|---|
Gabor, Rafał, Przełączalny silnik reluktancyjny o zmienionej geometrii stojana | Aug 9, 2018 |
Gabor, Rafał Mynarek, Piotr Kowol, Marcin
Będziński, Romuald
Lipiński, Paweł
Dudziak, Konrad Stawicki, Krzysztof Brykalski, Andrzej
Adamski, Bartłomiej Wróbel, Krzysztof
Kulik, Marcin Gabor, Rafał
Kulik, Marcin Gabor, Rafał