Professional knowledge masters in creative industries
W artykule przedstawiono konfrontację klasycznych i nowoczesnych paradygmatów nauczania, nowe wymogi przemysłów kreatywnych w stosunku do pracowników wykonawczych, determinanty nowoczesnego nauczania zawodowego, nowe dychotomie w e-nauczaniu, orientację procesową w nauczaniu zawodów, ideologię kapłanów wiedzy. ; In the paper the following issues are presented: classic and modern teaching paradigms, new expectations of creative industries toward the operational staff, determinants of modern professional education, new dichotomies in e-learning, the process approach in practical, professional learning, the ideology of “knowledge gurus”.
Publishing House of Poznan University of Technology
oai:repozytorium.put.poznan.pl:438427
10.21008/j.0239-9415.2016.071.04
Strona czasopisma Politechnika Poznańska Wydział Inżynierii Zarządzania
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Apr 11, 2018
Apr 11, 2018
27
10
http://repozytorium.put.poznan.pl/publication/530574
Edition name | Date |
---|---|
Perechuda, Kazimierz, Mistrzowie wiedzy zawodowej w przestrzeniach kreatywnych | Apr 11, 2018 |
Pavlásek, Pavel Simonova, Anna Koniar, Dušan Hargas, Libor Spanik, Pavol Prandová, Andrea Pavlaskova, Viera