TY - GEN A1 - Milena Brózda (?-?) absolwentka etnologii na Uniwersytecie Łódzkim. Studia ukończyła w 2006 roku. N2 - „Rozdział pierwszy ma charakter teoretyczny. Wyjaśnione zostają w nim kluczowe dla niniejszej pracy pojęcia: kultury i podkultury. (…) W rozdziale drugim opisane zostają początki podkultury hip-hopowej. (…) W rozdziale trzecim omówione zostają poszczególne, najważniejsze elementy, które składają się na podkulturę hip-hopową. (…) autorka dokonuje opisu również ważnych dla podkultury, jak muzyka i teksty, elementów ją tworzących, czyli graffiti i breakdance. (…) Rozdział czwarty zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych wśród młodzieży. (…) autorka próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młodzi ludzie wybierają podkulturę hip-hopową, czym się przy tym wyborze kierują, a także jakie elementy podkultury są dla nich najciekawsze i im najbliższe (…), skupia się na wyjaśnieniu kwestii komercjalizacji obecnej w hip-hopie, (…) a także różnicy między hip-hopowcami a blokersami. Koniec rozdziału poświęcony jest opisowi i przybliżeniu schematu koncertów hip-hopowych”, s. 2-5 L1 - http://repozytorium.put.poznan.pl/Content/455545/PDF/Br%C3%B3zda%202006%20Podkultura%20hip-hopu%20anonimizacj.pdf L2 - http://repozytorium.put.poznan.pl/Content/455545 KW - muzyka KW - hip-hop KW - koncerty KW - koncerty hip-hopowe KW - graffiti KW - break dance KW - młodzież KW - młodzież łódzka KW - rap KW - subkultura KW - podkultura KW - hip-hopowcy KW - blokersi T1 - "Podkultura hip-hopu w polskich realiach na przykładzie analizy stylu życia młodzieży łódzkiej" UR - http://repozytorium.put.poznan.pl/dlibra/publication/edition/455545 ER -