@misc{Bogna_Kietlińska_(ur._1983)_- doktor_nauk_społecznych_historyk_sztuki_adiunkt_w_Instytucie_Stosowanych_Nauk_Społecznych_Uniwersytetu_Warszawskiego._Na_co_dzień_zajmuje_się_socjologią_wizualną_etnografią_wielozmysłową_i badaniami_miejskimi._Członek_zespołów_badawczych_m.in._w_projektach:_„Pomosty._Budowanie_kapitału_społecznego_młodzieży_ze_środowisk_wiejskich_Warmii_i_Mazur”_„Niewidzialne_Miasto”_„GIS_Kultura._Budowa_systemu_geolokalizacji_infrastruktury_żywej_kultury”_„Konstrukcja_narzędzi_do_autoewaluacji_Programów_Ministra_Kultury_i_Dziedzictwa_Narodowego”_„Budowa_ogólnopolskiej_sieci_Obserwatoriów_Żywej_Kultury”_czy_„Praktyki_kulturowe_klasy_ludowej”. Współautorka_i_współredaktorka_książki_Zakładu_Metod_Badania_Kultury_pt._„Praktyki_badawcze”. _"Street, author={Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”. }, howpublished={online}, contents={Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Co to jest Street art., czyli historia zjawiska; Rozdział 2. Street art po polsku; Rozdział 3. Metodologia; Rozdział 4. Przestrzeń publiczna, ulica; Rozdział 5. Prezentacja i omówienie wyników analizy zebranego materiału; Zakończenie}, language={polski}, abstract={Zasadniczym przedmiotem mojego zainteresowania w niniejszej pracy magisterskiej jest zjawisko street artu określanego także mianem sztuki ulicy. Zostało ono poddane analizie socjologicznej. Pierwsze dwa rozdziały dotyczą historii street artu, zarówno na gruncie zachodnim, jak i na terenie Polski. Rozdział trzeci pozwoli czytelnikowi zapoznać się z metodologią, którą zastosowałam podczas badań empirycznych oraz z wybranymi przeze mnie technikami analizy zgromadzonych danych. W kolejnej części zostały przedstawione bardzo istotne dla tej pracy pojęcia przestrzeni publicznej oraz ulicy. Rozdział piąty stanowi natomiast prezentację wyników otrzymanych na drodze analizy zebranych informacji.}, type={praca magisterska}, title={"Street art. Socjologiczna analiza zjawiska"}, keywords={street art, streetartowiec, przestrzeń publiczna, miasto, ulica, sztuka ulicy, artysta ulicy, odbiorca, szablon, vlepka, graffiti}, }