@misc{Anna_Sugier-Szerega;_Adiunkt_w_Katedrze_Kultury_Medialnej_Instytutu_Dziennikarstwa_i_Komunikacji_Społecznej_Katolickiego_Uniwersytetu_Lubelskiego_Jana_Pawła_II;_W_2003_r._uzyskała_na_KUL_tytuł_doktora_nauk_humanistycznych_w_zakresie_socjologii;_promotorem_dysertacji_doktorskiej_był_prof._dr_hab._Leon_Dyczewski;_W_latach_1997-1999_kształciła_się_w_Studium_Komunikowania_Społecznego_I_Dziennikarstwa_(bez_dyplomu);_W_1998_r._uzyskała_magisterium_z_socjologii_w_Instytucie_Socjologii_KUL;_http://idiks.org/instytut/pracownicy/dr-anna-sugier-szerega/_"Święta, author={Anna Sugier-Szerega; Adiunkt w Katedrze Kultury Medialnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II; W 2003 r. uzyskała na KUL tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie socjologii; promotorem dysertacji doktorskiej był prof. dr hab. Leon Dyczewski; W latach 1997-1999 kształciła się w Studium Komunikowania Społecznego I Dziennikarstwa (bez dyplomu); W 1998 r. uzyskała magisterium z socjologii w Instytucie Socjologii KUL; http://idiks.org/instytut/pracownicy/dr-anna-sugier-szerega/}, howpublished={online}, publisher={Komitet Socjologii PAN, Instytut Studiów Politycznych PAN}, language={polski}, abstract={Artykuł zawiera analizę przekazów medialnych gazet (dzienników i tygodników) opublikowanych w Wielkim Tygodniu poprzedzającym Święta Wielkanocne w 2010 roku. Tekst zawiera trzy części: pierwszą, stanowiącą wprowadzenie do medialnych obrazów świąt i świętowania oraz zawierającą założenia badań własnych; drugą, która stanowi analizę wybranych przekazów oraz trzecią, która stanowi podsumowanie analizy i zawiera najważniejsze jej wnioski.}, type={artykuł}, title={"Święta Wielkanocne na łamach wybranych dzienników i tygodników w okresie Wielkiego Tygodnia 2010 roku"}, keywords={Wielkanoc, Wielki Tydzień, prasa, dzienniki, tygodniki ilustrowane, tabloidyzacja}, }