@misc{Izabella_Dzienisiewicz_Wizerunek, author={Izabella Dzienisiewicz}, howpublished={online}, contents={Zawiera: 1. Oferta; 2. Obraz słowny; 3. Obraz wizualny; 4. Odbiór- Wizerunek Lichenia w oczach Pielgrzymów; 5. Odbiór - Wizerunek lansowany przez media.}, publisher={Polska Akademia Nauk Instytut Sztuki}, language={polski}, abstract={Artykuł poświęcony jest wizerunkowi Lichenia. Z jednej strony przedstawione są sposoby kreacji Lichenia poprzez odpowiedni opis i charakter warstwy wizualnej, z drugiej zaś to jak jest on odbierany przez dwie kategorie: pielgrzymów i media. Praca składa się z czterech części. Pierwsza stanowi wprowadzenie w tematykę licheńskiego fenomenu - przedstawia położenie geograficzne miasta, a także przybliża ofertę skierowaną do pielgrzymów poprzez mieszczące się w nim sanktuarium maryjne. Druga zawiera opis sposobu, w jaki Licheń przedstawiają przewodniki i czasopisma redagowane w sanktuarium i jak prezentuje się jego wizualność. Trzecia cześć to wnioski z indywidualnych wywiadów pogłębionych dotyczących odbioru licheńskiego sanktuarium, zaś czwarta to medialna narracja na temat Lichenia jako miejsca kultu. Autorka posłużyła się analizą danych zastanych: przekazów medialnych, a także jakościowymi indywidualnymi wywiadami pogłębionymi.}, type={artykuł}, title={Wizerunek Lichenia w mediach i oczach pielgrzymów}, keywords={Licheń, media, pielgrzymi}, }