Filtry

Szukana fraza: [Abstrakt = "Niniejszy artykuł jest poświęcony symulacyjnej weryfikacji dynamicznych własności kół tramwajowych o nowym profilu, który o pracowano na drodze optymalizacji kształtu, której funkcją celu była redukcja rozmiarów przerw między punktami kontaktu koła z szyną. Sprawdzono następujące wielkości\: współczynnik bezpieczeństwa przeciwko wykolejeniu, przesunięcie poprzeczne zestawu kołowego, spokojność biegu, liczbę punktów styku oraz współczynnik intensywności zużywania. Celem pracy było określenie czy nowy profil może być wdrożony do eksploatacji w polskich sieciach tramwajowych oraz czy jego własności dynamiczne uległy poprawie względem profili obecnie eksploatowanych. Przejazdy symulacyjne były prowadzone na torach o rzeczywistej, zmierzonej geometrii. Zauważono, że nowy profil miał znacznie lepsze właściwości zużyciowe, lecz bezpieczeństwo jazdy było dyskusyjne."]

Wyników: 0

Brak wyników. Zmień kryteria wyszukiwania.

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji